Beste patiënt,

Graag willen wij u op de hoogte brengen van onze nieuwe werkwijze van onze telefooncentrale. Om de wachttijden aan de telefoon zo kort mogelijk te houden gaan wij meer gebruik maken van “terugbelafspraken”. Het is vanaf heden 24 uur per dag mogelijk om een tijdstip te kiezen waarop onze assistente u zal bellen. Wij kunnen op deze manier de enorm drukke momenten aan de telefoon beter spreiden gedurende de dag.

Voor spoed en zaken die echt niet kunnen wachten tot u wordt teruggebeld kunt u gebruik maken van optie 1. U wordt dan direct met de assistente verbonden. De assistente zal door middel van enkele vragen beoordelen of u direct geholpen moet worden, of dat u alsnog een “terugbelafspraak” kunt maken.

Elke ochtend van 8:00 tot 10:00 uur en elke middag van 15:00 tot 17:00 uur blijft het ook mogelijk om in de telefonische wachtrij plaats te nemen tot de assistente u te woord kan staan. Tussen deze tijden zullen wij uitsluitend nog via “terugbelafspraken” bereikbaar zijn.

De makkelijkste manier om met ons te communiceren blijft via ons patiëntenportaal MijnGezondheid.net. In het patiëntenportaal kunt u zelf afspraken inplannen of wijzigen, uw medicijnen bestellen, uw labuitslagen inzien en direct berichten sturen naar al onze zorgverleners.

Vriendelijke groet,

Het hele team van huisartsenpraktijk Veur