Klachtenregeling

 

Klachtenregeling

Heeft u een melding of klacht over ons, dan kunt u dat altijd bij ons melden. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt dit door door het onderstaande formulier op onze website in te vullen.

Formulier: klachtenformulier

Na de melding of klacht zal, als dat gewenst is, zo snel mogelijk met u een afspraak worden gemaakt om het te bespreken met onze klachtenfunctionaris. U wordt op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen binnen de praktijk naar aanleiding van uw klacht.

 

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht ook bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van Hadoks, waarbij onze praktijk is aangesloten. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Heeft u een klacht en wilt u deze voorleggen aan de klachtenfunctionaris? Klik dan hier. Hier kunt u het klachtenformulier online invullen en aankruisen dat het een klacht over uw eigen huisarts betreft.

Mocht u uw klacht liever schriftelijk willen indienen, dat kan per post:

Klachtenregeling Hadoks t.a.v. De Klachtenfunctionaris, President Kennedylaan 15, 2517 JK te Den Haag

 

Als u er met bemiddeling van de klachtenfunctionaris van de Huisartsen Kring Haaglanden niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg (SKGE). Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

 

Online afspraak maken

Contact opnemen

Openingstijden

  • Ma t/m vrij 8:00 t/m 17:00

Locaties